Jak Cię widzą, tak Cię piszą

Guy Kawasaki

Jak Cię widzą, tak Cię piszą
Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych

To nie tylko podręcznik autopromocji. To przede wszystkim przewodnik o tym, jak poruszać się w mediach społecznościowych. Napisany przez doradcę Haas School of Business, byłego orędownika Apple’a i doradcę oddziału Motoroli w Google’u. Guy Kawasaki używa przystępnego, porywającego języka i wyjaśnia krok po kroku, jak zbudować profil w mediach społecznościowych, co jest fundamentem tożsamości, przybliża sposoby promocji i metody tworzenia wartościowych treści.
Podaje mnóstwo cennych źródeł, z których można skorzystać, aby nakarmić Postowego Potwora, czyli pozyskać angażujące treści do postów i wpisów. Co jednak najciekawsze wyjaśnia reguły dotyczące zasad funkcjonowania w mediach społecznościowych – o tym jak być człowiekiem i czemu to się opłaca, jak odpowiadać na komentarze, jak odróżnić trolla od kogoś, kto wypowiada się z pasją, kiedy usuwać, blokować i zgłaszać spam.
W książce znajdziecie kodeks postępowania, np.:

  1. Jak nie wyjść na dyletanta. „To smutne, że głupcy są tak pewni siebie, a ludzie mądrzy tak pewni wątpliwości.”
  2. Nie bądź chamem
  3. Nie mów ludziom, czym mają się dzielić
  4. Nie kupuj fanów i polubień
  5. Nie polecaj na siłę
  6. Nie przeklinaj
  7. Nie nazywaj się guru lub ekspertem „Jeśli jesteś guru lub ekspertem, ludzie będą tego świadomi. Jeśli nim nie jesteś, to i tak nikt Ci nie uwierzy.”
  8. Nie powierzaj mediów społecznościowych stażystom

Jesteś ciekawy rozwinięcia tych punktów? Chcesz prowadzić działania z uwzględnieniem strategii, generując zaangażowanie odbiorców, minimalizując ryzyko kryzysów komunikacyjnych? Sięgnij po tę książkę.

Kawasaki książka

Dodaj komentarz

Następny artykułMilczenie nie zawsze jest złotem, czyli za co Cię nie pokochają