Fitness PRofeski

Z wielką pasją obserwuję polski rynek fitness. Przede wszystkim ludzi, którzy go tworzą, wnoszą wiele ważnych wartości, którzy przyczyniają się do jego rozkwitu i promocji w środowiskach poza branżą fitness. Postanowiłam zwrócić uwagę na niektórych z nich, wyróżnić ich działania, projekty, kluby i sposób w jaki budują swoją markę oraz jak się komunikują.

I tak zrodziły się Fitness PRofeski, czyli wyróżnienia związane z branżą fitness, głównie w sferze szeroko pojętego public relations. W kolejnych wpisach z nieukrywaną przyjemnością będę dzieliła się moimi obserwacjami wartościowych projektów z rodzimego rynku w kategoriach:

  • Marka osobista
  • Komunikacja
  • Employer branding
  • Edukacja
  • Inspiracje
  • Event
  • Zarządzanie kryzysem
  • Kontakty z mediami
  • Odpowiedzialny biznes
  • Content marketing
  • Social media
  • Kreowanie wizerunku
  • Treści video
  • Blog
  • Lobbing
  • Sponsoring
  • Kreowanie marki klubu
  • PR-owiec

Również Ciebie jako czytelnika mojego bloga zapraszam do zgłaszania swoich propozycji wyróżnień w poszczególnych kategoriach albo nawet zaproponowania nowych kategorii, które mieszczą się w ramach Fitness PR.

Dodaj komentarz

2 komentarze

  1. Brzmi bardzo ciekawie i z niecierpliwością czekam na twoje wpisy. Wiele kategorii, wiele wpisów więc będzie co czytać, a sądzę, że część z nich okaże się dla mnie kopalnią wiedzy i inspiracji. To teraz nie ma już wyjścia…czekam na pierwszy wpis z serii, a sama postaram się podać swoje propozycje, ale muszę na spokojnie, nie ot tak, z biegu.

    • Magda

      Magda

      Cieszę się Emilio, że spodobał Ci się pomysł:) Już za chwileczkę, już za momencik pierwsze wyróżnienia…

Następny artykuł3 filary dobrej rozmowy, czyli jak zadbać o skuteczną komunikację klubu fitness