Fit Lovers, czyli jak tworzyć przyciągające treści i zostać influencerem

Oboje ukończyli Akademię Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku, gdzie poznali się trenując razem na jednej sali. Jak sami parafrazują powiedzenie „przez żołądek do serca”, w ich przypadku to było, przez „akrobatykę i taniec do serca”.
Wspólne zamiłowania do ruchu, zdrowego odżywiania, występów, motywowania innych i pozytywnego spojrzenia na świat zaowocowało stworzeniem marki Fit Lovers, z mediami społecznościowymi, takimi jak fanpage na Facebooku (ponad 133 tys. fanów), konto na Instagramie (184 tys. obserwujących), kanał na You Tube (ponad 217 tys. subskrypcji) i blogiem, którego czyta 40 tys. użytkowników miesięcznie.

Pamela Stefanowicz

Ukończyła AWFiS w Gdańsku oraz Akademię Morską ze specjalizacją Usługi Żywieniowe i Dietetyka. Posiada międzynarodowe kwalifikacje Trenera Personalnego oraz Instruktora Fitness i Nowoczesnych Form Gimnastyki. Jest utytułowaną zawodniczką Fitness Bikini Federacji IFBB. Jej pasja do ruchu rozpoczęła się od tańca, teraz to przede wszystkim fitness i zdrowe odżywianie.
Osiągnięcia:
kat. Bikini Fitness
1 miejsce X Puchar Ziemi Puckiej w Kulturystyce i Fitness, Żelistrzewo 2014r.
1 miejsce Otwarte Mistrzostwa Pomorza w Kulturystyce i Fitness, Bytów 2014r.
2 miejsce Debiuty PZKFITS, Ostrów Mazowiecka 2014
3 miejsce Mistrzostwa Polski w Kulturystyce i Fitness, Targi Kielce 2014r.
finał Grand Prix Warszawy (FIWE 2015)-Eliminacje na Arnold Classic w Madrycie

 Mateusz Janusz

Trener Personalny z międzynarodowymi uprawnieniami, Instruktor Gimnastyki Sportowej i Wicemistrz Polski federacji IFBB w Fitness Mężczyzn. Zaczynał od Trickingu, który zawiera w sobie akrobatykę, sztuki walki oraz taniec. W trakcie studiów zaczął jednak zgłębiać wiedzę z dziedziny trening siłowego i funkcjonalnego.
Osiągnięcia:
3 miejsce Arnold Classic Europe w Madrycie (kat. Fitness Mężczyzn)
1 miejsce Grand Prix Warszawy (FIWE 2015)-Eliminacje na Arnold Classic w Madrycie
2 miejsce Mistrzostwa Polski w Kulturystyce i Fitness, Targi Kielce 2014r,
1 miejsce Rocznikowe Zawody w Gimnastyce Sportowej, AWFiS Gdańsk,
1 miejsce TEAM BATTLE Screamo Tricking Camp 2013, Nowy Sącz, 2013r,
3 miejsce Mistrzostwa Polski XMA – układy synchroniczne, 2010r,
3 miejsce Mistrzostwa Polski XMa – Best Trick, 2010r.

Już wielokrotnie wspominałam, że jesteście moją ulubioną fit parą. Teraz już mocno rozpoznawalną. Ile czasu zajęło Wam zbudowanie tej pozycji, którą obecnie macie? Czy zakładaliście taką popularność?

He, he, dzięki wielkie. 🙂
W “internetach” jesteśmy od ponad 3 lat. Na początku dość spontanicznie założyliśmy bloga, ale okazało się, że nasi widzowie jednak najbardziej lubią nasze filmiki. Jesteśmy w stanie swoim fit lifestylem ponoć porządnie zmotywować i zainspirować- tak mówią. 🙂 Wchodząc w świat internetu nie mieliśmy planu, zresztą do dziś działamy bardzo spontanicznie. Cieszy nas, że tyle osób to docenia.

Doceniam u Was to, że nie jesteście jedynie fitnessowymi celebrytami, ale wykształconymi na AWF-ie gdańskim sportowcami. Pamela ukończyła również kierunek dietetyczny, szkolicie się też pod kątem treningowym. To daje Wam mocne fundamenty i uwiarygodnia Was jako specjalistów od treningu i diety. Czy macie plany na dalszą edukację? Jak oceniacie polskie szkolenia w zakresie treningu i diety?

Człowiek uczy się przez całe życie. Dziedzina dietetyki i treningu jest bardzo obszerna i  otwarta. Cały czas wychodzą nowe badania, więc  trzeba być na bieżąco. Obecnie w Polsce jest bardzo szeroka oferta kursów i szkoleń, więc wystarczy tylko trochę chęci, aby sięgnąć po rzetelną wiedzę i nie powielać utartych mitów.

W Waszych mediach przeważają zdjęcia i materiały video. Jak powstają? Kto robi Wam zdjęcia, jak powstają filmy? To nie są banalne sweet focie do lustra. Często pozujecie w trudnych pozycjach akrobatycznych, macie zaskakujące ujęcia i świetnie bawicie się formą. Skąd pomysły, to Wasze koncepcje?

My jesteśmy dość ambitnymi ludźmi, nie lubimy iść na łatwiznę. Nie chcemy powielać schematu, fotka z treningu plus motywacyjny opis. Staramy się podejść do tego od bardziej kreatywnej strony. Sami tworzymy swoje filmiki oraz montujemy. To samo ze zdjęciami. Wymyślamy te dziwne pozy, czasem sami robimy zdjęcie, a czasem przy okazji umawiamy się na sesję z naszym zaprzyjaźnionym fotografem, który rozumie nasz styl.

Na ile znacie swoich fanów? Kim są Wasi odbiorcy? Czy to głównie ludzie młodzi? Czy przeważają dziewczyny?

U nas przeważa grupa wiekowa 18-24, a zatem ludzie młodzi. Zależy też od rodzaju mediów społecznościowych, ale ogólnie  więcej jest dziewczyn, chociaż grupa męska nie odstaje, to mniej więcej  jedna trzecia naszych obserwatorów.

Pomysł na markę Fit Lovers jest o tyle ciekawy, że łatwiej wyróżnić się jako fitnessowa para, niż zaistnieć, szczególnie dziewczynie, pośród ogromnej już konkurencji, jako pojedyncza osoba. Co skłoniło Was do takiego pomysłu na siebie i wspólną działalność?

Nie rozkminialiśmy tego co będzie łatwiejsze. 🙂 Jesteśmy parą, uwielbiamy spędzać ze sobą czas. Nie męczy nas bycie ze sobą 24/7. Mamy wspólne cele i pasje, zatem decyzja o wspólnych kanałach social media była dla nas naturalna.

Trzymam za Was kciuki, ale czy macie plan B na wypadek, gdyby Wasze drogi miały się rozejść?
To chyba największe ryzyko łączenia życia prywatnego z zawodowym?

Nie wybiegamy zbytnio w przyszłość, tak samo jak nie patrzymy wstecz. Staramy się cieszyć i dawać z siebie wszystko tu i teraz. Nie rozstaniemy się, ponieważ jesteśmy przyjaciółmi. Nie połączył nas przypadek. Idealnie się uzupełniamy, rozumiemy i potrafimy rozwiązywać wszelkie spory i problemy za pomocą prostego narzędzia jakim jest rozmowa, o którym wiele ludzi tworzących związki zapomina.

Rynek fitness oczyma Fit Lovers? Jak byście podsumowali, z czego możemy być dumni, a nad czym powinniśmy jeszcze popracować jako branża?

Myślimy, że można być dumnym z rozwoju branży fitness w Polsce. Co roku grono zainteresowanych fit lifestylem zwiększa się. Ludzie stają się coraz bardziej świadomi – to jest duży plus.
Także tylko keep going i do przodu. 🙂

Współpracujecie z kilkoma markami, które stosują do promocji swoich produktów i usług influencer marketing. Niedawno uczestniczyliście w projekcie Jatomi. Jakie marki się do Was zwracają z propozycjami? Jakiej współpracy nigdy byście się nie podjęli?

Najczęściej zwracają się do nas marki z branży właśnie lifestylowej oraz fitnessowej, czyli takie, którym podoba się, to co robimy. Nie podejmujemy współpracy z markami, które nie pasują do nas i do przekazywanych przez nas wartości.

Na Waszym fanpage’u czytamy, że wielkie rzeczy nadchodzą, i od września będzie ogień. Uchylicie rąbka tajemnicy?

Tak jak już troszkę komunikowaliśmy, mamy cztery spore projekty, nad którymi aktualnie pracujemy.
Wszystko powstaje z naszej inicjatywy, co nas ogromnie cieszy i mobilizuje do pracy.
W planach jest kolejny kanał You Tube związany tylko z tematyką fitness, sklep, którego składowymi będą również innowacyjne produkty oraz event, który będzie mega przeżyciem dla osób, które się na niego wybiorą. To tak w skrócie.

To życzę powodzenia w realizacji tych planów i dziękuję za rozmowę. 🙂

 

fot. Fit Lovers

Dodaj komentarz

Następny artykułAutentyczność forever?