Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?

Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie? Anna Piwowarska

Autentyczny copywriting

Najpierw zetknęłam się z książką Ani, którą przeczytałam w jeden wieczór. Dzięki temu poznałam markę Autentyczny Copywriting. Następnie uczestniczyłam w warsztatach Ani, na których pracowałyśmy nad bio, czyli informacją o mnie na stronę internetową. Rezultat jest tutaj.
Ania zaszczepiła we mnie odwagę do szczerego pisania o sobie i jasnego przekierowania mojej oferty w kierunku copywritingu. Jeśli i Ty lubisz zabawę słowami, kreowanie, tworzenie opowieści to sięgnij po „Autentyczność przyciąga”. W książce odnajdziesz konkretne narzędzia i wskazówki jak pisać językiem korzyści, jak stworzyć przekaz, który zachęci odbiorcę do działania. Autorka przekonuje, że autentyczność w biznesie i w budowaniu marki wyróżnia i ułatwia docieranie do idealnych klientów.
W książce poruszane są zagadnienia związane z trendami w marketingu – personal branding, storytelling i content marketing.

Dodaj komentarz

Następny artykułEsencja marki – wyraź siebie, podaj powód istnienia, wyróżnij się na tle konkurencji